keskiviikko 2. syyskuuta 2009

Minä voitin!


Eilen se kolahti postiluukusta, elämäni ensimmäinen blogiarvontavoitto! Eijan Puuropata ja ompelukori täytti vuoden heinäkuussa ja minä olin toiveikkaiden mukana onnittelemassa. Kyllä kannatti, palkinto oli napakymppi! Valtaisan iso kiitos Eijalle, palkinnon sisällöstä todella huomasi, että olit paneutunut saajan toiveisiin perusteellisesti. Uusin Moda (näyte-/lahjalehti) tuli samana päivänä ja vaikken yleensä Modasta mitään itselleni mieluista löydä, on käsityölehden selailu aina mukavaa.



Eijan paketista löytyi siis suloinen kortti, Nora Robertsin pokkari, tiskirätti ja palatossut. Värit olivat niin minua, rättiä en varmaan raaski käyttää, vaan ripustan keittiöön koristeeksi. Palatossuja olen itse suunnitellut tekeväni "sitten joskus", nyt ei tarvitse, kun Eija teki ne puolestani!



Palatossut ovat aivan ihastuttavan väriset, pehmoiset ja täydellisen kokoiset. Ne oli pakko vetäistä heti tuoreeltaan työpäivän turvottamiin (huomaa sukkien jättämät painaumat) ja karvaisiin (kesä on ohi, mitäpä sitä enää höyläilemään) jalkoihin. Siinäpä ne sitten pysyivät koko illan ja yön. Ihanat!


Ihan erityisesti arvostin sitä, että pokkari oli kierrätetty (minultakin se lähtee lukemisen jälkeen kiertoon) samoin kuin lähetyksen pakkaus. KIITOS Eija!


Voi että voitto lämmitti, monessakin mielessä!

1 kommentti: